:/ finns inget att göra..:/

Jag va på två lektioner av typ fem typ-.-
orka verkligen nt va i skolan men går ändå
kommer fan bara va på ica och massa
vill inte va i skolan vi ha prao eller något
skolan suger..
dom tror att jag kommer lära mig något
när jag inte ens får hjälp eller något dom
fattar sig inte på mig

Jag saknar mitt gamla ja :/
Vill ha tbx det jag vill va mig själv
men det går nt
Blir kallad massa saker tex Hora, emo , fjortis
och massa mer saker vafan jag är mig själv iaf
och är glad för det vill inte se ut som alla andra
visst jag går i häng och stora tröjer det är jag!
så ska jag ha det
acce ni inte mig för den jag är är ni fan inga bra
vänner... då kan ni fan bara dra åt helvete är lite
arg & ledsen på hur alla är mot mig... Vill ha dig men det går nt :/
Vill ha tbx mitt jag känner mig inte säker annars
den johanna jag är nu kommer snart inte finnas
det kommer en ny johanna som jag kommer
älska jag gillar mig inte ens själv hatar mig själv
och det ska man nt göra.. Måste börja tänka lite
mer på mig och inte på andra andra.....
igår skrev jag det.. lägger upp det nu orka nt igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0